piątek, 20 stycznia 2012

Dużo czasu na czytanie....


Kolejny weekend 2012 roku przed nami więc wszystkim molom książkowym życzę wielu wolnych chwil na czytanie. A także na czynne korzystanie z uroków zimy :P. Jedną z moich lektur na ten weekend będzie :

 
Zdobycz z biblioteki. Przeczytałam już dwie książki tej autorki "Dom córek" i "Błogosławieni którzy robią ser" książki urzekły mnie swoim ciepłem i życiowymi problemami poruszanymi przez autorkę. Mam nadzieję,że tym razem też  się nie zawiodę.Jak patrzyłam na różnych stronach to opinie są bardzo skrajne , zatem jeszcze bardziej to mnie dopinguje do zapoznania się z lekturą.

14 komentarzy:

  1. Czym bardziej skrajne, tym bardziej warto po książkę sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę w takim razie przyjemnej lektury:))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownego weekendu życzę, moja droga! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sarah Kate Lynch pisze fajne książki, czytałam tę pozycję i mam ją nawet na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, ze do biblioteki mam tak daleko:-( Tobie życzę natomiast przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłej lektury i udanego weekendu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję wam dziewczynki bardzo,bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie niestety czeka weekend nauki ;) tym tygodniu czeka mnie dwa zaliczenia i egzamin... ehhh

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie już nie ma zimy niestety;> Bardzo chciałam porobić zimowe foty, no ale cóż.. będę czekać na kolejny śnieg:) Za to mam dużo czasu na czytanie:) Twoja książka wydaje się być interesująca, poczekam na recenzję. Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aguś, najważniejsze to przekonać się na własnej skórze czy książka się podoba, czy nie :-) Miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń