- "Niepamięć" J.Kosowska
- "Ostatni autobus do Woodstock" C.Dexter
- "Wszystko,co ważne" J.Goldstein
- "Dziewczyna z portretu" D.Ebershoff
- "Piąta pora roku" M.Kallentoft
- "Bezpieczna przystań" N.Sparks
- "Sekretna córka" S.S.Gowda
- "Lato w Jagódce" K.Michalak
- "Oskar,kot który przewidywał śmierć" D.Dosa
- "Stokrotki w śniegu" P.R.Evans
- "Lista" R.Whitlow
- "Alicja w krainie konieczności" M.Kawka
- "Domek nad morzem" M.Ulatowska
- "Tajemnica Noelle" D.Chamberlain
- "Na rozstaju dróg" P.R.Evans
- "Ciężar milczenia" H.Gudenkauf
- "Wino z Malwiną" M.Kordel
- "Szczęściara" A.Sebold
- "Ostrożnie z marzeniami" M.Kotarska
- "Drugie piętro" A.Gumulak
- "Cudowne życie Staśka i innych aniołów" T.A.Aleksandrowicz
- "Życie bez lata" L.Griffin
- "Babunia" F.Deghelt
- "Sklepik z marzeniami" S.King
- "Dziecko pokuty" F.Rivers
- "Strażniczka bramy" M.Zink
- "Kobieta w klatce" J.Adler-Olsen
- "Miej trochę wiary" M.Albom
- "Requiem dla wilka" M.Nurowska
- "Podróż na liściu bazylii" K.Mazurek
- "Wiosłować bez wioseł" U.Lindquist
- "Bluszcz prowincjonalny" R.Kosin
- ""Bez pożegnania" B.Rybałtowska
- "Szkoła pod baobabem " B.Rybałtowska
- "Miłosierna siekiera" R.N.Morris
- "A miało być tak spokojnie" A.Makos
- "Kolekcjoner" A.Kava
- "Koło graniaste" B.Rybałtowska
- "Mea culpa" B.Rybałtowskiej
- "Drzwi do piekła" M.Nurowska
- "Droga do Różan" B.Ziembicka
- "Wiśniowy dworek" K.Michalak
Czytanie książki jest, przynajmniej dla mnie, jak podróż po świecie drugiego człowieka. Jeżeli książka jest dobra, czytelnik czuje się w niej jak u siebie, a jednocześnie intryguje go, co mu się tam przydarzy, co znajdzie za następnym zakrętem.
Przeczytane w 2013
Subskrybuj:
Posty (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz