sobota, 21 grudnia 2013

Suche dłonie.... odnalezieni wybawiciele

Na dworze deszcz i chłód bardziej jesień niż zima . Moje dłonie mimo noszenia rękawiczek stały się suche i szorstkie jak papier ścierny a jeszcze to uczucie ściągnięcia,brrrr na samą myśl mam dreszcze. Więc szukałam i używałam wielu kremów.Chyba 3 tubki stoją rozpoczętych kremów na mojej półce bo coś mi nie odpowiadało a to konsystencja.a to zapach,brak nawilżenia którego potrzebowałam. Jak krem okazywał się dobrze nawilżający to okazywało się,że pozostawia tłusty filtr na dłoniach a czasami nawet na ubraniach :/, jak konsystencja była ok to okazywało się muszę smarować dłonie przynajmniej 2 razy na godz. Zupełnie byłam załamana. Któregoś dnia poszłam do drogerii ,nie tym razem nie po kolejny krem :) tylko po kosmetyki,że tak napisze  kolorowe. Kiedy byłam już przy kasie Pani jak to bywa zaproponowała mi nadkasówke czyli produkt tygodnia w promocji. Jakoś tak mam,że zawsze mówię nie dziękuję tym razem też już miałam to na końcu języka gdy pani wyciąga do mnie dłoń z ......... Kremem regenerującym do rąk  TOŁPY chwalę sobie kosmetyki tej firmy więc chwila zastanowienia i już go mam. Później wracam do domu,otwieram neta a tam same negatywne opinie :/  ocena 2,5/5. No to myślę fajnie dobrze,że zapłaciłam 6zł/75ml inaczej plułabym sobie w brodę. Jak już kupiłam to trzeba użyć więc po wieczornym prysznicu nałożyłam konsystencja dość rzadki,ładny zapach,szybko się wchłania więc coś o co mi chodziło zastanawiam się jak będzie z nawilżeniem-rano skóra nie była ściągnięta i delikatnie wygładzona, więc myk krem rano do torebki i jedziemy do pracy. A tam oczywiście szał nowy katalog Avonu od biurka do biurka :D. Zawsze zaczynam katalog szukając nowości z serii SPA PLANET uwielbiam wprost te serię kosmetyków do ciała jeden minus dość wysokie ceny. Popatrzeć można zawsze. A tam nie no oczywiście co w promocyjnej cenie nowy produkt Krem do rąk i stóp "Tajemnica Egiptu" jak się nie mylę 6,99zł/75ml cena regularna 19zł  myślę trzeba brać nie zastanawiać jak za darmo :). Jak nie zużyję to mąż mi pomoże a jeszcze wzmianka,że krem do rąk i stóp i tu chwila zastanowienia do stóp i rąk czy coś takiego może być dobre. Ale nic zamawiam w między czasie smaruję się cały czas TOŁPĄ jest naprawdę dobrze ręce brak odczucia ściągnięcia ,skóra widocznie gładsza.Jestem zadowolona . Przyjeżdża Avon pierwsze to test kremu z serii Planeta SPA "Sekret Egiptu" krem z  dodatkiem wyciągu z lilii wodnej. Też na noc krem ma konsystencję dość rzadko ale zostawia tłustawy filtr przez chwilę na dłoniach, Więc zrobiłam eksperyment przez  tydz. smarowałam tylko Tołpą i tydz tylko Avonem. Rezultat oceniam jako 5/6 każdego z kremów. Póżniej zaczęłam używać Tołpy w dzień a Avonu na Noc i ten Duet otrzymuje już nie 6/6 ale  10/10. W duecie te kremy działają cuda  na moich dłoniach. Panie i Panowie (może jakiś Pan to przeczyta)przedstawiam mój zwycięski Duet.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz