niedziela, 15 grudnia 2013

I znowu to samo....

Witam po kolejnej przerwie. Chyba systematyczność w prowadzeniu bloga to moja słaba strona. Oczywiście można wszystko zwalić  na pęd życia, pracę która w moim przypadku pochlania jakieś 70 godz z tygodnia ale to wszytko to wykręty-w moi przypadku. Więc tu na forum publicznym składam samokrytykę i przyznaję się bez bicia mam słomiany zapał w tej dziedzinie. Już od jakieś czasu noszę się,ze zmianą formy mego bloga ,dotychczas królowały na nim książki (nie nic się nie zmieniło nadal nie wyobrażam sobie bez nich życia), ale ostatnio bardzo pochłonęły mnie nowinki ze świata urody ,kuchnia i odkrywanie jej nowych smaków :). Właśnie o takie tematy chcę powiększyć mój blog. Wiem,wiem już wielu kręci nosem jak książkach to ma być o książkach ale niestety w życiu nigdy nie robimy tego co byśmy chcieli ,chyba że urodziliśmy się u rodziców milionerów.Ja nie i wcale nie żałuję :) nauczyłam się cieszyć z tego co mam i na co sama sobie zapracowałam. Dziękuję moim rodzicom w tym miejscu za wszystko co dali mi i dają-za miłość i całą cierpliwość,dobre rady,wpojone ideały nawet trudno mi wymienić tutaj wszystko. Tak więc blog będzie o wszystkim o życiu codziennym najczęściej. Tematy które będą poruszane na blogu można skomentować "WŁAŚNIE TO MNIE W TYM MOMENCIE FASCYNUJE I TO MNIE ZAJMUJE" Więc mam nadzieję,że mój blog w końcu ożyje. Tak jak szukam swojego miejsca w życiu tak i na blogu :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz